INFORMÁCIE COVID-19

24.3.2020 20:45 update

Vážení zákazníci,
vzhľadom na situáciu a stav, ktorý je v súčasnej dobe v Českej a Slovenskej republike, si Vás dovoľujeme aj touto cestou informovať o ďalšom fungovaní našej firmy a všetkých Vašich objednávok.

Všetky objednávky sú riešené bez zásadných zmien, pretože naši dopravcovia avizujú, že budú vykonávať doručenie bez akýchkoľvek zmien a obmedzení. Odporúčame však výber dopravy dopravcom GLS alebo Slovenská pošta, kde je garancia doručenia až k Vám domov. U výdajných miest Zásielkovne nie je zabezpečená garancia otvorenia všetkých pobočiek, v rámci nariadenia vlády o uzatvorení niektorých typov prevádzok.

Na našom výdajnom mieste robíme maximum, aby sme zaistili bezpečnosť ako pre našich zákazníkov, tak aj našich zamestnancov. Z tohto dôvodu sme zaviedli niekoľko potrebných opatrení.

  • Na výdajnom mieste v Brne nemožno platiť za objednávku inak ako kartou, tzn akceptujeme iba bezkontaktné platbu.
  • Na pobočke nemožno vytvárať novú objednávku
  • Nemožno nič prikupovať ani meniť vo Vašej existujúcej objednávke, tzn. možno objednávku iba vyzdvihnúť a zaplatiť
  • Zároveň môžu byť na pobočke maximálne traja zákazníci. Prosíme vás, aby ste z hygienických dôvodov udržiavali aspoň dvojmetrový rozostup medzi sebou.
  • Od 16.3.2020 11:00 bude ukončená možnosť osobného vyzdvihnutia. Všetky existujúce objednávky s touto voľbou si budú zákazníci môcť vyzdvihnúť bez zmien. Týka sa to len nových objednávok po tomto dátume.

Otázky, na ktoré sa najčastejšie pýtate:

Chcel / a som objednávku zaplatiť až na predajni, je to stále možné?
Áno je to možné, ale len bezkontaktne platbou pomocou karty.

Mám objednávku s osobným odberom a chcem vykonať zmenu s dodaním ku mne domov. Čo mám robiť?
Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum pre dohodnutie zmeny dopravy.

Mám objednávku s osobným odberom na pobočke Zásielkovne, ktorá je zavretá. Čo mám robiť?
Snažíme sa získať čo najviac informácií od dopravcu Zásielkovňa, pre jednoduché doručenie až k Vám. Prosím počkajte na ďalšie inštrukcie. Zásielkovňa aj my robíme maximum pre zmeny vrátane predĺženia termínu uloženie na pobočkách.

Ako mám riešiť reklamácie alebo vrátenie tovaru?
Z bezpečnostných dôvodov prijímame tovar na reklamáciu alebo vrátenie len poštou.

Z našej strany je príprava objednávok riešená zatiaľ štandardne s maximálnym dôrazom na hygienu. Veríme a dúfame, že sa situácia nezmení k vážnemu a všetci naši zákazníci si budú môcť aj naďalej objednávať, bez akýchkoľvek obmedzení.

Všetky objednávky na tovar skladom a doručené k nám do 12. hodiny cez pracovné dni, expedujeme ten istý deň **

Všetkým prajeme najmä veľa zdravia a pokoja v tejto zložitej situácii.

S pozdravom a prianím pekného dňa,
Zákaznícky servis TEAMSTORE