Vrátenie a výmeny tovaru

 

V Teamstore je výmena alebo vrátenie veľmi jednoduchý proces. Stačí, ak nám do 30 dní od nákupu doručíte tovar vami preferovaným spôsobom a po kontrole z našej strany vám vrátime peniaze na váš účet. Následne si môžete znova objednať tovar presne podľa vašich predstáv.

Nemusíte mať obavy - v prípade, že Vám tovar nebude vyhovovať, tak ho môžete bez problémov vrátiť

  • Tovar musí byť v pôvodnom stave s pôvodným obalom a nesmie byť používaný
  • Vrátenie nie je možné na akýkoľvek hygienicky znehodnotený tovar, ako napríklad použité spodné prádlo a ponožky
  • Pôvodným stavom sa rozumie aj obal a všetky súčasti produktu


Pred odoslaním zásielky si prosím vytlačte a vyplňte tento formulár. Následne ho vložte do balíka spolu s tovarom:
zobraziť formulár


Možnosti doručenia zásielky:

1. PACKETA (ZÁSIELKOVŇA)

Doneste zásielku na akékoľvek podacie miesto spoločnosti Packeta (Zásielkovňa) a obsluhe nadiktujte naše ID:

99317490

2. POŠTOU / KURIÉROM

Zásielku odešlite poštou alebo kuriérom na adresu:
Teamstore s.r.o - Vrátenie
Železná 2, 619 00 Brno, ČR

Poštovné platí odosielateľ, zásielky na dobierku nebudú prevzaté!

 

  • Tovar zabaľte tak, aby nemohol byť poškodený, alebo nemohol byť poškodený jeho obal a všetky jeho súčasti
  • Do balíka vložte kópiu faktúry a vyplnený formulár
  • O prijatí balíka našou spoločnosťou Vás budeme informovať e-mailom
  • V prípade, že bolo využité poštovné zadarmo pri pôvodnej objednávke a vratkou sa hodnota tejto objednávky zníži na úroveň bez nároku na dopravu zadarmo, bude zákazník platiť cenu poštovného z pôvodnej objednávky.
  • V prípade poškodenia alebo chýbajúceho originálneho obalu Vám bude účtovaný manipulačný poplatok 15%

 

V prípade akýchkoľvek komplikácií kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie emailom obchod@teamstore.sk alebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 08:00 - 16:00).