V Teamstore je vrátenie tovaru veľmi jednoduchý proces. Stačí, ak nám do 30 dní od nákupu doručíte tovar vami preferovaným spôsobom a po kontrole z našej strany vám vrátime peniaze na váš účet. Následne si môžete znova objednať tovar presne podľa vašich predstáv.
Nemusíte mať obavy - v prípade, že Vám tovar nebude vyhovovať, tak ho môžete bez problémov vrátiť
- Tovar musí byť v pôvodnom stave s pôvodným obalom a nesmie byť používaný
- Vrátenie nie je možné na akýkoľvek hygienicky znehodnotený tovar, ako napríklad použité spodné prádlo a ponožky
- Pôvodným stavom sa rozumie aj obal a všetky súčasti produktu
Pred odoslaním zásielky si prosím vytlačte a vyplňte tento formulár. Následne ho vložte do balíka spolu s tovarom:
zobraziť formulár
Možnosti doručenia zásielky:
1. PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) Doneste zásielku na akékoľvek podacie miesto spoločnosti Packeta (Zásielkovňa) a obsluhe nadiktujte naše ID: 99317490 | 2. POŠTOU / KURIÉROM Zásielku odešlite poštou alebo kuriérom na adresu: |
- Tovar zabaľte tak, aby nemohol byť poškodený, alebo nemohol byť poškodený jeho obal a všetky jeho súčasti
- Do balíka vložte kópiu faktúry a vyplnený formulár
- O prijatí balíka našou spoločnosťou Vás budeme informovať e-mailom
- V prípade, že bolo využité poštovné zadarmo pri pôvodnej objednávke a vratkou sa hodnota tejto objednávky zníži na úroveň bez nároku na dopravu zadarmo, bude zákazník platiť cenu poštovného z pôvodnej objednávky.
- V prípade poškodenia alebo chýbajúceho originálneho obalu Vám bude účtovaný manipulačný poplatok 15%
V prípade akýchkoľvek komplikácií kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie emailom obchod@teamstore.sk alebo telefonicky +420 733 288 753 (Po-Pá 08:00 - 16:00).